BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, 13 December 2011

hampir break out ! :(

oke korang . tadi tasya elok-elok tengah text dengan ayen ,
dea tiber-tiber cakap tasya tak happy dengan dea .
padahal tasya dengan dea oke jep .
then dea cakap macam nea ,
'mungkin dah tiber mase yer i lepaskan you :'('
sedih giler dea cakap macam tue .
tasya cakap dekat dea ,
dah tak sayang tasya ? dah tak cintakan tasya ? betul nak lepaskan tasya ?
dea cakap dea sayang tasya sangat-sangat .
tasya lagi sayang dea .
tak pernah berhenti sayangkan dea .

sebab dea dah banyak berubah demi tasya :)
tasya hargai orang macam dea .
sanggup lakukan ape saje demi tasya .
nea dea nak tasya tinggalkan dea ? sorry sayang !
I TAKKAN TINGGALKAN YOU !
then dah oke .
tapi dea cakap dekat tasya dea hiris jari dea !
mengamuk lah tasya .
tasya cakap nak tengok gambar jari dea ,
dea tanak !
dea kate sikit jep .
tasya tak percaya sikit !

kenape lah dea sanggup buad macam tue :'(
padahal dea mara biler tasya nak toreh tangan !
tapi kenape dea yang buad !
tapi sekarang dah oke dengan dea .
selame nea dea tak percaye yang tasya sayangkan dea .
dea cakap dea dah percaye ,
tapi tasya tak percaye yang dea dah percaye dekat tasya .
dea cakap kalau tak caye , dea buktikan lagi .
dea nak hiris jari lagi 1 !
marah lah tasya !
tapi sekarang dea dah oke .
kesian dea demam .
tasya dah nasihat , tanak dengar .
jauh tasya nak jage dea .

tak dapat satu kolej dengan dea :'(
sedih giler !
tak dapat nak jumpe setiap hari .
hope hubungan kitorang nea kekal .
walaupun ramai yang cakap kalau orang dah study mesti dapat gf laen :(
tasya harap sangat hati dea tak berubah dekat tasya .
kalau berubah pun , tape lah .
bukan jodoh tasya dengan ayen .
tapi yang tasya tahu ,
tasya sayang ayen sangat-sangat !
tak sanggup nak tulis lagi 
#finish !

0 comments:

Followers